SSD

Samsung PM1725b NVMe SSD

ssd samsung pm1725-ssdbazar

SAMSUNG PM1725b NVMe SSD

قابلیت اطمینان فوق العاده:

مقدار  DWPD  ، سه ، برای پنج سال میباشد .  ، که برابر است با 1.6TB*3*365*5  یا 580350 ترابایت !

ظرفیت های بالا :

1725b از طیف وسیعی از ظرفیت ها ، از 1.6 ترابایت تا کاربردهای صنعتی ، تا  15.36 ترابایت پشتیبانی می کند .

عملکرد فوق العاده:

بالاترین سطح سرعت خواندن تصادفی و میزان تأخیر بسیار کم با استفاده از فلش مموری سه بعدی عمودی-NAND (V-NAND) سامسونگ و یک کنترلر بهینه شده.

مزیت NVMe :

پروتکل NVMe برای به حداکثر رساندن عملکرد ذخیره سازی فلش و به حداقل رساندن تأخیر در پاسخگویی ، ساخته شده است. این اینترفس ، جایگزین دیسک های قدیمی میشود  و از رابط PCIe برای فعال کردن پهنای باند بالاتر استفاده می کند.

SAMSUNG-PM1725B-3.2TB-اس-اس-دی-بازار-سامسونگ

عملکرد فوق العاده از  رهبر تکنولوژی اس اس دی

 

انتقال داده خود را با PM1725b SSD سامسونگ به حداکثر برسانید

سرورهای  سازمانی یا به اصطلاح  اینترپرایز ، نیازهای منحصر به فردی دارند تا اطمینان حاصل شود که آنها به طور مطلوب 24/7 ، 365 روز سال کار می کنند. سطح متنوع عملکرد با کمترین تاخیر در پاسخگویی ، ضروری است. همچنین بسیار مهم است که هنگام پردازش طیف گسترده ای از workload ها در زمان خواندن  و نوشتن ، این محیط ها پایدار بمانند. بالاترین معیار ، محافظت در برابر خرابی داده ها یا از بین رفتن آنها در اثر قطع شدن غیر منتظره برق است. با در نظر گرفتن هر یک از این عوامل ، مدیران IT و مراکز داده وظیفه دارند راه حل هایی با عملکرد بالا و قابل اعتماد پیدا کنند.

سامسونگ ، اس ای دی های اینترپرایز ، را به شرکت های بزرگ ارائه می دهد که عملکرد فوق العاده ای را در برنامه های multi-thread مانند محاسبه و مجازی سازی ، پایگاه داده های رابطه ای و ذخیره سازی ارائه می دهند. این SSD ها بدون توجه به قطعی برق پیش بینی نشده برای عملکرد پایدار ، فوق العاده قابل اعتماد هستند. راه حل های سامسونگ با استفاده از تخصص اثبات شده و تجارب فراوان در زمینه فناوری پیشرفته SSD ، به مراکز داده کمک می کند تا به طور مداوم در بالاترین سطح عملکرد عمل کنند. سامسونگ این مزیت را دارد که تنها تولید کننده تمام اجزای SSD خود است و از یکپارچه سازی پایان به پایان ، تضمین کیفیت قابل توجه و حداکثر سازگاری ،  اطمینان حاصل می کند.

SSD سامسونگ PM1725b NVMe عملکرد فوق العاده را با تأخیر بسیار کم در برنامه های Read-Intensive تحقق می بخشید

 

برای برآوردن تقاضای فوق العاده زیاد یک سرور سازمانی ، SSD باید برای مدت زمان طولانی در حداکثر سطح عملکرد برای انواع بارهای کاری که به طور همزمان به دستگاه دسترسی دارند ، آماده باشد .

ارائه عملکرد بسیار بهینه شده برای برنامه های مختلف مرکز داده

SSD سامسونگ PM1725b بهینه سازی شده است تا در هر سناریوی مرکز داده برتری داشته باشد. این SSD با عملکرد فوق العاده بالا در سطح سازمانی عملکرد خواندن تصادفی استثنایی را فراهم می کند و به ویژه برای برنامه های مرکز داده در حالت Read-intensive بسیار مناسب است.

PM1725b  در ظرفیت 1.6 ترابایت ، 3.2 ترابایت ، 6.4 ترابایت و 12.8 ترابایت ، با ویژگی DWPD برابر 3 طراح  شده است. با این حال ، PM1725b همچنین می تواند به عنوان ظرفیت بهینه سازی شده ، با ویژگی   DWPD برابر 1 ، به  7.68TB ، 3.84TB ، 1.92TB و 15.36TB تغییر یابد. نسخه بهینه شده ظرفیت در هنگام استفاده از قابلیت Dual port بسیار محبوب است.

 

 

انعطاف پذیری فیزیکی و دیجیتالی متناسب با نیازهای شما

PM1725b در هر دو فرم فاکتور ، 2.5 “U.2 و HHHL AIC موجود است. علاوه بر این ، سیستم عامل PM1725b می تواند توسط کاربر اصلاح شود تا مقداری مقاومت در برابر ظرفیت اضافی درایو را مبادله كند. این ویژگی ها انعطاف پذیری بالایی را برای شما فراهم می كنند و قابلیت اطمینان به انواع معماری ها و محیط ها  را فراهم میکند .

 

اس اس دی NVMe  با ویژگی Dual port در PM1725b

PM1725b از قابلیت Dual port پشتیبانی می کند ، امکان دسترسی بالا از طریق دو مسیر دسترسی به کنترل کننده آرایه ذخیره سازی را فراهم می کند. این ویژگی قابلیت اطمینان ، در دسترس بودن و قابلیت سرویس دهی (RAS) را که برای طراحی های ذخیره سازی شرکت مورد نیاز است ، فراهم می کند ، اجازه می دهد SSD های SAS با SSD های NVMe با عملکرد بالا در معماری های کاملاً آرایه ای جدید جایگزین شوند.

 

پایداری داده ها در زمان قطع برق ناگهانی

در زمان  خاموش کردن نرمال ، سرور میزبان با انتقال یک دستور آماده به کار به هر دستگاه ، زمانی را برای حفظ یکپارچگی داده ها اختصاص می دهد. البته در صورت قطع غیر منتظره برق ، داده های ذخیره شده در بافرهای داخلی دستگاه ذخیره سازی (DRAM) از بین می روند. این امر می تواند با قطع غیرمنتظره برق ، یا هنگامی که کاربران دستگاه را از سیستم جدا می کنند ، رخ دهد. با این حال ، SSD سامسونگ PM1725b برای جلوگیری از اتلاف داده ها در نتیجه خاموش شدن غیرمنتظره برق با معماری محافظتی در برابر کاهش قدرت طراحی شده است. با تشخیص خرابی ، SSD بلافاصله از انرژی ذخیره شده از خازن های تانتالیوم استفاده می کند تا زمان کافی را برای انتقال داده های ذخیره شده در DRAM به حافظه فلش فراهم کند ، و از دست دادن داده اطمینان حاصل نمی کند.

MZPLL6T4HMLA-pm1725-ssdbazar

اس اس دی بازار

در حال حاضر pm1725b ، در دو فرم فاکتور HHHL و U2 ، عرضه میشود ، هر دوی این مدل ها موجود میباشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *