قوانین و مقررات فروشگاه اس اس دی بازار

 

 

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از خدمات “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” از سوی کاربر است.

 

تعهدات اولیه اس اس دی بازار

فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار، در نظر دارد محیطی مناسب برای کاربران و مشتریان خود فراهم آورد به شکلی که همه افراد بدون در نظر گرفتن سن، تخصص، جنسیت و غیره، بتوانند به روز ترین کالاهای آی تی را با مناسب ترین قیمت مشاهده، بررسی و تهیه نمایند.

برای رسیدن به این هدف، فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار با رعایت حقوق فروشنده و مصرف کننده و همچنین مقررات سازمان های اصناف و تجارت الکترونیکی،موظف به فروش محصولات خود میباشد.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

  • مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” اقدام کند.
  • همچنین از آنجا که  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” یک وب‌سایت آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

تعریف فروشنده

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده شرکت گارانتی کننده است. در صورت ضربه خوردگی، آب خوردگی، استفاده نادرست از محصول شامل خدمات پس از فروش نمیباشد.
  •  سفارش‌هایی که بین ساعت ۹ صبح تا ۹ شب ، کلیه روزهای هفته و تعطیلات ثبت میشوند ، حداکثر ۱ ساعت بعد از ثبت سفارش در شهر تهران ارسال میشوند ، برای بقیه شهرها ، کد رهگیری پستی، ۱ ساعت بعد از ثبت سفارش برای مشتری ارسال میگردد، زمان تقریبی دریافت بسته پستی ۲۴ تا ۴۸ ساعت میباشد ، سفارشات شهرستان در صورتیکه تا قبل از ساعت ۱۵ ، ثبت شوند ، کد رهگیری ۱ ساعت بعد از ثبت سفارش ارسال میشود ، در صورتیکه بعد از ساعت ۳ ثبت شوند ، کد رهگیری پستی در روز بعد ارسال خواهد شد .

 

ارتباطات

  • هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد،
  • شما موافقت می‌‏کنید که  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  • جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

 

 

قوانین و مقررات ثبت سفارش و ارسال کالا

  •  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد و ساعات پاسخگویی به مشتریان عزیز ، از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب کلیه روزهای هفته و تعطیلات می باشد .
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد،  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

 

قوانین و مقررات پرداخت

  • امکان پرداخت در محل فقط در شهر تهران ، در محل فروشگاه اس اس دی بازار   قابل انجام است.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • تمامی سفارشات پرداخت در محل در شهر تهران برای مدت یک ساعت رزرو خواهد ماند پس از یک ساعت در صورت عدم پرداخت مبلغ سفارش لغو می شود.

قوانین و مقررات خسارت

  • “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” جهت حمل کالابرای ارسال شهرستان ، تنها از سرویس پست ایران استفاده میکند و پس از تحویل کالا به پست ، کد رهگیری برای مشتری ارسال میشود. برای شهر تهران نیز فقط از سرویس دو شرکت الوپیک و اسنپ جهت ارسال کالا استفده میکند.

“فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران  می‌‏کند.

  • آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 48 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش  “فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار” ارسال شود.

قوانین و مقررات محتوی

  • تمام اطلاعات و محتوی اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی اس اس دی بازار، صفحات و پیوست های مجاز آن، متعلق به فروشگاه اس اس دی بازار بوده و هرگونه استفاده از آن برای کابرد های غیر تجاری با ذکر منبع بلامانع است.
  • تمامی اخبار و نقدوبررسی های موجود در وبسایت صرفا جهت اطلاع رسانی به مشتری و کمک به وی برای انتخاب بهتر بوده و دیدگاه های موجود بنابر دید بررسی کنند و تحلیل گر بوده و دیدگاه تجاری یا تعصب انگیز ندارد.

 

لطفا قبل از خرید محصول به نکات ذیل دقت فرمایید :

شرایط گارانتی :

  1. اس اس دی های سامسونگ به دو دسته تقسیم بندی میشوند ، اس اس دی های کلاینت و اس اس دی های اینترپرایز

اس اس دی های کلاینت که شامل مدل های : EVO 860/870/970/980  و PRO میباشند و نوع کاربری آن ها برای کلاینت و مصرف کننده عادی میباشد ، این نوع اس اس دی ها به علت ساختاری که دارند ، قادر به کار بر روی سرور نمیباشند ، ولی متاسفانه به علت شرایط بد اقتصادی ، شرکت های دیتاسنتر بر روی سرورهای خود از این نوع  اس اس اس دی ها استفاده میکنند ، که تبعات جبران ناپذیری از جمله عمر کوتاه اس اس دی به علت ورودی بالای اطلاعات و یا افزایش دما و در نهایت ، سوختن اس اس دی میشود. با توجه به این که این نوع اس اس دی ها طول عمر بسیار کوتاه تری نسبت به اس اس دی های اینترپرایز دارند ، به هیچ عنوان توصیه نمیشود که این اس اس دی ها بر روی سرور نصب شوند .

برای اطمینان از نوع کلاینت و اینترپرایز ، در سایت مرجع سامسونگ در محصول مورد نظر ، در قسمت Specification ، نوع استفاده محصول نوشته شده است .

در صورتیکه کاربر از اس اس دی های کلاینت جهت  استفاده در سرور استفاده کرده باشد ، شامل گارانتی نمیشود .

2. اس اس دی ها دارای فرم فاکتور های مختلفی میباشند ، مانند SATA,SAS,NVMe .. در صورتیکه کاربر نوع اس اس دی که انتخاب میکند مطابق با سیستم مورد استفاده نباشد ، اس اس دی شامل گارانتی نمیشود . در نظر داشته باشید که ، در صورتیکه اس اس دی مطابق با سیستم مورد استفاده نباشد ، به طور مثال استفاده از اس اس دی M.2 NVMe در اسلات اس اس دی M.2 SATA باعث افزایش دما و در نهایت سوختن سریع اس اس دی میشود .

3. اس اس دی های سامسونگ دارای طول عمر مشخصی میباشند ، که اصطلاحا TBW گفته میشود و منظور میزان نوشتن بر روی اس اس دی میباشد ، در صورتیکه کاربر این میزان از استفاده را زودتر از مدت زمان گارانتی محصول به اتمام برساند ، اس اس دی عمر مفید خود را به پایان رسانده و در نهایت از گارانتی خارج میشود .

 

شرایط مرجوعی :

در صورتیکه مشتری نیاز به تعویض اس اس دی داشته باشد ، در شرایطی که پلمپ اس اس دی باز نشده باشد و استفاده نشده باشد ، از زمان خرید تا 24 ساعت بعد از آن امکان مرجوعی و فقط تعویض با اس ا س دی دیگر امکان پذیر میباشد .

 

شرایط بسته بندی اس اس دی :

1.اس اس دی های کلاینت سامسونگ ، دارای بسته بندی سامسونگ میباشند . و دارای پلمپ میباشند ، اصطلاحا Retail Pack ، هستند .

2.اس اس دی ها اینترپرایز سامسونگ ، به صورت پالت 6 عددی سامسونگ در سری های ساتا و پالت 4 عددی سامسونگ در سری های SAS و U.2 میباشند .

3. بر روی اس اس دی های  پرتابل سامسونگ سری T5 ، T7 نرم افزار سامسونگ به صوت کارخانه ای نصب شده است ، در صورتیکه حداکثر سرعت اشاره شده در مشخصات محصول بر روی سیستم عامل مشتری دیده نشود ، دلایل بسیاری دارد که ، رایج ترین دلیل آن عدم پشتیبانی سیستم عامل مشتری به پروتوکول UAS میباشد .جهت استفاده بهتر از این مدل اس اس دی ها از راهنمای سامسونگ استفاده کنید .

 

ویدیو محصولات در صفحه محصول موجود میباشد و کالای تحویلی به مشتری ، همان میباشد .

 

منابع مورد استفاده از سایت مرجع سامسونگ :

میزان TBW مشخص شده برای اس اس دی های سامسونگ

راهنمای تشخیص پروتوکول UAS

 

 

قوانین و مقررات فروشگاه اس اس دی بازار