SSD

QNAP از کارت شبکه جدید خود با سرعت 200 گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد.

QNAP از کارت شبکه جدید خود با سرعت 200 گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد.

 

کارت شبکه دو پورت QXG-100G2SF-CX6 100GbE با کنترلر NVIDIA Mellanox® ConnectX-6 Dx از PCIe 4.0 پشتیبانی می کند و نرخ انتقال تا 200 گیگابیت بر ثانیه را به کاربر ارائه می دهد.

QXG-100G2SF-CX6 با پشتیبانی از عملکردهای تخلیه از جمله RDMA، RoCE v1/v2 و SR-IOV (1K VF و 8 PF) کارایی شبکه را تا حد زیادی افزایش می دهد و برای مجازی سازی و مراکز داده با شدت I/O و حساس به تأخیر ایده آل است. .

QXG-100G2SF-CX6 یک تطابق کامل برای ذخیره سازی تمام فلش است تا بالاترین پتانسیل عملکرد را برای چالش های همیشه تقاضای IT درک کند.

این دستگاه از NAS و PC OS پشتیبانی می کند.

کارت‌های شبکه QNAP از سیستم‌عامل‌های NAS (QTS و QuTS hero)، Windows® 10، Windows Server® و Linux® پشتیبانی می‌کنند و به شما امکان می‌دهند پتانسیل عملکرد همه دستگاه‌های تحت شبکه خود را گسترش دهید.

برای انتقال داده با کارایی بالا و تاخیر کم، با سوئیچ های پرسرعت جفت شوید

کارت توسعه شبکه QXG-100G2SF-CX6 را می توان به یک سوئیچ با کابل یا فرستنده گیرنده QSFP28 وصل کرد تا مجموع توان عملیاتی باورنکردنی تا 200 گیگابیت را داشته باشد.

 

100GbE تا 100GbE با NAS بیشتر

دو یا چند سیستم NAS نصب شده با QXG-100G2SF-CX6 را به یک سوئیچ 100GbE متصل کنید تا یک محیط ذخیره سازی با سرعت بالا ایجاد کنید.

پهنای باند کل تا 200 گیگابیت

دو پورت 100 گیگابیتی در QXG-100G2SF-CX6 را به یک سوئیچ 100 گیگابیتی یا سریعتر وصل کنید تا حداکثر پهنای باند کل 200 گیگابیت را بدست آورید.

پتانسیل کامل NVMe تمام فلش NAS را آزاد کنید

QXG-100G2SF-CX6 را در NAS تمام فلش NVMe (TS-h2490FU، TDS-h2489FU و TS-h1290FX) نصب کنید که دارای اسلات(های) PCIe Gen 4 x16 است تا به طور کامل عملکرد 100Gbps را در مرکز داده مدرن حذف کند. ، مجازی سازی، برنامه های کاربردی ابری و وظایف حیاتی پشتیبان/بازیابی.

 

از SR-IOV برای بهبود کارایی شبکه پشتیبانی می کند

QXG-100G2SF-CX6 از SR-IOV پشتیبانی می کند که می تواند منابع پهنای باند را از کارت شبکه فیزیکی مستقیماً به ماشین های مجازی اختصاص دهد. این برنامه کاربردی VM قابل اعتماد و کاهش سربار CPU را تضمین می کند.

NIC هوشمند SR-IOV (مجازی سازی ورودی/خروجی تک ریشه)

با نصب یک PCIe SmartNIC سازگار با SR-IOV، می توانید منابع پهنای باند را از کارت شبکه فیزیکی مستقیماً به ماشین های مجازی اختصاص دهید.

با دور زدن ترافیک Hypervisor vSwitch، به افزایش I/O در سرتاسر و کارایی شبکه کمک می‌کند و از برنامه‌های کاربردی VM قابل اعتماد و کاهش سربار CPU کمک می‌کند.

پشتیبانی از RoCE برای کاهش تاخیر و بهبود عملکرد برای محیط های VM

QXG-100G2SF-CX6 از RoCE پشتیبانی می کند، که می تواند مستقیماً به یک شبکه در RAM دسترسی پیدا کند تا تأخیر را به طور مؤثر کاهش دهد و عملکرد و کارایی را برای محیط های مجازی سازی VMware® افزایش دهد.

از iSER برای بهبود عملکرد VM پشتیبانی می کند

QXG-100G2SF-CX6 از iSER، ترکیبی از iSCSI و RDMA (دسترسی به حافظه مستقیم از راه دور)، که می تواند درایورهای شبکه عمومی، لایه سوکت را دور زده و مستقیماً به بافرهای حافظه سرور و ذخیره سازی وارد شود و به این ترتیب زمان پاسخگویی نیز برای اطمینان از کیفیت خدمات NAS کاهش می یابد.

اطمینان از انتقال داده های قابل اعتماد با تصحیح خطای جلو (FEC)

QXG-100G2SF-CX6 از FEC برای غلبه بر از دست دادن بسته ها پشتیبانی می کند – یک اتفاق بالقوه رایج در شبکه های سریع و از راه دور. FEC به طرف گیرنده کمک می کند تا داده های از دست رفته را شناسایی و بازیابی کند تا خطاهای بیت را تصحیح کند، بنابراین از انتقال داده های قابل اعتماد از طریق کانال های ارتباطی “پر سر و صدا” اطمینان حاصل می کند. با سه حالت FEC می توانید از کابل و سوئیچ مناسب برای ایجاد یک محیط شبکه بهینه استفاده کنید.

از سرورها/ایستگاه های کاری ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کند

علاوه بر دستگاه‌های QNAP، QXG-100G2SF-CX6 از بسیاری از پلتفرم‌ها (از جمله Windows Server® 2016 و 2019 و Linux®/Ubuntu®) پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد به عملکرد تجاری بهینه برای طیف وسیع‌تری از برنامه‌ها و خدمات سیستم دست یابید. چگالی پهنای باند بالاتر با کاهش لینک ها به کاهش ردپای کابل کشی و هزینه های عملیاتی کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *