SSD

بهترین SSD ها برای PS4 در سال 2021

PS4 Best SSDs

بهترین SSD ها برای PS4 احتمالاً بهترین گزینه برای افزایش ذخیره سازی PS4 شما هستند.چه Internal (داخلی) و چه External (خارجی).

بهترین SSD PS4 هنوز هم بهترین انتخاب برای درایو خارجی کنسول شما است. این نسبت به HDD سنتی گران تر است.

اما SSD برای PS4 پیشرفت های متعددی در عملکرد، اثبات آینده و کیفیت ساخت نیز ارائه می دهد.

ما می دانیم که خرید قفسه های مجازی اضافی یا خریدی نیست که باعث پمپاژ خون و تپش قلب شود.اما یک SSD PS4 می تواند پیشرفت عظیمی در بازی و کنسول شما ایجاد کند. آنها سریع ، قابل اعتماد و در حال حاضر قابل حمل تر از همیشه هستند.اگر ترجیح می دهید همه بازی ها ، برنامه ها ، فایل ها و ذخیره های خود را در اختیار دستگاه خود داشته باشید ، یکی از بهترین SSD های PS4 راه حل است. و SSD ها در ذخیره سازی خارجی به طور فزاینده ای در حال پیشرفت هستند.

یک معامله موفق در مورد محبوب ترین SSD PS4 و یکی از هارد دیسک های خارجی مورد علاقه ما برای هر گونه بازی.

P50 عملکرد خارق العاده ای دارد، قوی و محکم است و اکنون به پایین ترین قیمت خود رسیده است!

SSD یا HDD

عملکرد SSD ها بدان معناست که برخی از مدعیان در اینجا برخی از بهترین هارد دیسک های خارجی PS4 هستند. اما HDD و سایر گزینه های داخلی را در آنجا خواهید یافت ، بنابراین حتماً آنها را بررسی کنید تا شبکه شما گسترده شود. اما چگونه بهترین SSD PS4 را برای خود انتخاب می کنید؟ خوب ، این یکی از لوازم جانبی PS4 است که ممکن است برای اطمینان از اینکه شما ابتدا بودجه ای بزرگتر از آنچه فکر می کنید نیاز دارید ، پرداخت کنید.

راهنمای مشابه را مرور کنید. سپس می توانید به سرعت ظرفیت و میزان ذخیره سازی مورد نیاز خود را تعیین کنید.ببینید که مارک ها و مدل های مختلف از نظر اندازه ، طراحی و حفاظت چه چیزی ارائه می دهند. متوجه خواهید شد که این لیست در حال شروع به کار با بهترین بازیگران خارجی است، اما ما به طور مرتب با طیف وسیع تری از گزینه ها، از جمله گزینه های داخلی، به این موارد اضافه می کنیم، بنابراین به بررسی ادامه دهید.

با توجه به اینکه نسل بعدی شاهد SSD های PS5 خواهیم بود و مسابقه ای برای تولید بهترین SSD برای PS5،تست با PS4 برای بررسی عملکرد آن فضای ذخیره سازی یک حرکت عاقلانه است. با این حال ، ما هنوز همه نکات و ویژگی های SSD داخلی PS5 را نمی دانیم ، بنابراین باید به این فکر کرد که چرا باید در آن قسمت منتظر بمانید و شاید فعلاً بر روی اکسترنال تمرکز کنید. زیرا این موارد در حالی که با PS5 سازگار هستند در حال حاضر یک کمک کننده عالی برای PS4 شما محسوب می شود.

WD_Black P50 Game Drive

wd-black-ssdbazar-بهترین SSD ها برای PS4

wd-black-ssdbazar

یک جان سخت و با عملکرد بالا که بهترین SSD PS4 است

دلایل خرید:

  • سرعت فوق العاده
  • طراحی عالی
  • ساخت محکم
  • هدفمند برای بازی

نقاط ضعف:

  • کمی گران

قرار دادن بهترین SSD ها در بالای لیست سخت است، اما P50 احتمالاً یکی از آنهاست. P50 دارای همه چیز است: طراحی با کیفیت ، جالب ، ساخت قوی و سرعت عالی.

در نمای بیرونی، یک درایو مستطیل شکل به اندازه کف دست است که دارای سبک نظامی بسیار سرد با فلز قالب دار و زیبایی و علامت گذاری سنتی WD_Black است. پورت USB-C آن می تواند در دستگاه های شما به عنوان اتصال USB-A یا USB-C مورد استفاده قرار گیرد.

در آزمایش ما ، سرعت یکسانی را از طریق هر دو پورت دریافت کردیم.بنابراین مهم نیست که رایگان یا در دسترس دارید یا اگر شما دستگاهی را که در طول عمر خود با آن استفاده می شود تغییر می دهید. یک نشانگر LED کوچک اما واضح در یکی از انتهای کوتاه وجود دارد که همیشه کمک کننده است، اما یک نقطه ضعف کوچک این است که هنگام استفاده کمی گرم می شود.بنابراین هنگام قرار دادن آن باید در نظر داشته باشید.

وقتی صحبت از سرعت می شود، آنچه به شما گفته می شود و آنچه اتفاق می افتد تقریباً محشر است. این یک عملکرد فوق العاده ای برای SSD خارجی است و سرعت اعلام شده تا 2000 مگابایت بر ثانیه در آزمایش ما بسیار مفید بود.

از نظر عملکرد واقعی، P50 همه کارهایی را که یک SSD خارجی با کیفیت بالا باید انجام دهد به شما می دهد:

  • بازی ها به طرز باور نکردنی سریع بارگیری می شوند
  • فایل ها با یک ضربه سریع بازیابی می شوند
  • سطح عملکرد فوق العاده سازگار است

این یک SSD مطمئن است که به سرعت تجربه بازی شما را با کاهش زمان مشاهده صفحه بارگذاری و افزایش زمان واقعی بازی بهبود می بخشد.

یک برنده واقعی.

Samsung SSD T5

SAMSUNG SSD T5 SSDBAZAR-بهترین SSD ها برای PS4

SAMSUNG SSD T5 SSDBAZAR

یک SSD عالی از یکی از بزرگترین نامهای ذخیره سازی

دلایل خرید:

  • بسیار قابل اعتماد
  • همه کاره – برای رایانه ها نیز عالی است

نقاط ضعف:

  • گران در مقایسه با HDD

Samsung T5 اخیراً یکی بهترین SSD ها برای PS4 بود زیرا کیفیت و قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می دهد. این امر با سرعت خواندن و نوشتن آن مشخص می شود: حداکثر 540 مگابایت بر ثانیه.سامسونگ همچنین بسیار جمع و جور ، با دوام و زیبا است. دوام آن (همراه با یک قاب) باعث حمل و نقل مناسب در مواقعی که در حال بازی هستید می شود.بعلاوه بسیار کوچکتر از آنچه فکر می کنید هست، در اندازه یک تلفن هوشمند کوچک.

T5 عملکرد فوق العاده ای برای SSD PS4 ارائه می دهد. اما قیمت آن را به خوبی حفظ می کند، بنابراین همیشه کمی نگرانی ایجاد می کند.داشتن یکی از بهترین SSD های PS4 مربوط به اولویت بندی سرعت و عملکرد است.T5 به صورت کامل در کیف قرار می گیرید، بنابراین ارزش آن را دارد که در این لیست قرار گیرد.اگر یک اکسترنال میخواهید قطعا T5 از بهترین SSD ها برای PS4 میباشد.

SanDisk Extreme Portable

SanDisk Extreme Portable-SSDBAZAR-بهترین SSD ها برای PS4

SanDisk Extreme Portable-SSDBAZAR

بهترین SSD سخت و مقاوم در برابر ضربه PS4

دلایل خرید:

  • سرسخت و بادوام
  • سرعت عالی
  • طراحی مرتب و تمیز

نقاط ضعف:

  • گران

اگر به دنبال بهترین SSD ها برای PS4 با بهترین محافظت برای حفظ امنیت بیشتر درایو هستید و در نظر دارید چرا هزینه کمی بیشتر هزینه نکنید پس SanDisk Extreme Portable مناسب شما است. این دستگاه می تواند در برابر هر نوع تصادفی مقاومت کند و برای کسانی که مستعد تصادف هستند یا ترجیح می دهند از حفاظت دستگاه های خود اطمینان بیشتری داشته باشند، مدعی کامل است.

علاوه بر مقاوم بودن ، ضد آب و گرد و غبار (مطابق استاندارد IP-55) و دارای هسته مقاوم در برابر ضربه برای دوام بیشتر میباشد.عملکرد فوق العاده ای نیز دارد: سرعت خواندن آن می تواند سامسونگ T5 را به چالش بکشد.واقعاً جمع و جور است، با اندازه ای مناسب در جیب شما. ایمنی و دوام هر چند گران قیمت است و کمی بیشتر به قیمت درایو می افزاید، اما مطمئناً وقتی همه چیز در نظر گرفته شود ارزش آن را دارد. حفاظت و دوام در این SSD PS4 عالی است. و اگر می خواهید اطمینان بیشتری داشته باشید ، می توانید از نسخه Extreme Pro نیز استفاده کنید.اما آماده باشید تا هزینه را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

WD My Passport SSD

WD My Passport SSD-SSDBAZAR-بهترین SSD ها برای PS4

WD My Passport SSD-SSDBAZAR

بهترین SSD PS4 برای گیمرهایی که از رایانه نیز استفاده می کنند

دلایل خرید:

  • سرعت خواندن/نوشتن عالی
  • ارزش خوبی برای SSD دارد
  • همه کاره – با رایانه ها نیز عالی است

نقاط ضعف:

  • کمی احساس ضعف می کند

اگر می خواهید SSD شما کمی از کیفیت و سازگاری خود را با کامپیوتر حفظ کند، SSD SSD WD My Passport مناسب شماست.با این حال، همچنان به عنوان SSD PS4 عملکرد خوبی دارد و سرعت نوشتن حدود 300 مگابیت بر ثانیه و سرعت خواندن 390 مگابیت بر ثانیه را از طریق اتصال USB ارائه می دهد. برای مرجع، معادل HDD My Passport است، در حالی که ظرفیت بیشتری را ارائه می دهد.

فقط می تواند سرعت خواندن و نوشتن 120-130 مگابیت بر ثانیه را ارائه دهد. شایان ذکر است که اگر می خواهید یک SSD برای PS4 خود داشته باشید که بتوانید آن را مجدداً قالب بندی کنید و سپس برای PC برای مدتی از آن استفاده کنید، و سپس دوباره فرمت کنید و دوباره به SSD PS4 بازگردید، پس این یک مدعی عالی برای آن است.

متأسفانه نمی تواند هر دو در یک زمان باشد.با این حال، PC-Passport SSD من انعطاف پذیری را ارائه می دهد.تطبیق پذیری بیشتری به این درایو می افزاید. به عنوان مثال ، با همه USB ها سازگار است، از جمله آماده بودن USB-C، و دارای سیستم پشتیبان گیری خودکار و محافظت از رمز عبور مفید و امنیت رمزگذاری سخت افزاری دوگانه است. به طور کلی ، این یک SSD با کیفیت برای PS4 شما از سازنده درایوهای مطمئن است که ما در توصیه آن مشکلی نداریم.

OWC Envoy Pro EX SSD

OWC Envoy Pro EX SSD-ssdbazar-بهترین SSD ها برای PS4

OWC Envoy Pro EX SSD-ssdbazar

SSD شیک و محکم

دلایل خرید:

  • طراحی قابل حمل عالی
  • کوچک و محکم
  • سرعتهای مناسب

نقاط ضعف:

  • مقداری کمی گران

SSD OWC Envoy Pro EX SSD یک SSD کوچک مرتب است که فرم و عملکرد عالی دارد. با این وجود قیمت بالایی را می طلبد، اما کیفیتی که با پول خود دریافت می کنید غیر قابل انکار است.

به عنوان یک واحد فناوری، این یک کیت عالی است: این یک درایو براق، شیک و نقره ای شکل گود دار با یک پورت اتصال و یک LED است که اندازه جیبی و بسیار قوی است.با وجود کوچک بودن، وزن مناسبی دارد و واقعاً احساس می کند که می تواند از ضربه یا افتادگی عجیب و غریب جان سالم به در ببرد. آنقدر کوچک است که نمی تواند پشت کنسول قرار بگیرد.اما به اندازه کافی شیک است.

اگر می خواهید آن را به درایو خارجی رایانه تبدیل کنید، نرم افزار موجود در آن به خوبی کار می کند.به این ترتیب ما با استفاده از Crystal Disk Mark سرعت خواندن 411 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 248 مگابایت بر ثانیه را نشان دادیم. به اندازه کافی محکم و مطمئناً قابل اعتماد است تا یکی از بهترین راه حل های SSD PS4 باشد.

Silicon Power PC60 Portable SSD

Silicon Power PC60 Portable SSD-ssdbazar

Silicon Power PC60 Portable SSD-ssdbazar

یک SSD کوچک ، سبک و قابل اعتماد قابل حمل

دلایل خرید:

  • طراحی قابل حمل عالی
  • قوی اما سبک
  • سرعتهای کافی قابل اطمینان

نقاط ضعف:

  • آنطور که ادعا می شود سریع به نظر نمی رسد (اما این روی کنسول است ..)

این یک SSD  قابل حمل عالی است که در کف دست شما قرار می گیرد.این طرح ریز و سبک وزن دارای قابلیت حمل است اما خیلی فراتر می رود زیرا آنقدر سبک است که به سختی آن را در جیب خود احساس می کنید! اتصال USB 3.2 سریع و مرتب است ، سوراخی در گوشه شاسی برای اتصال زنجیرها یا قلاب ها برای اتصال ایمن آن وجود دارد و همچنین برای PS4. این دستگاه برای هر دستگاهی که از آن استفاده می کند ایده آل است. اگر به دنبال یک SSD جمع و جور هستید، این همان است.

سیلیکون پاور ادعا می کند که سرعت می تواند به سطوح چشمگیری تا 540 مگابایت در ثانیه برای خواندن و تا 500 مگابایت بر ثانیه برسد که بسیار عالی خواهد بود. آزمایشات ما (از طریق CrystalDiskMark در رایانه – برای افشای کامل) کاملاً به آن سطوح نرسید.اما سطح خواندن 468 مگابایت بر ثانیه و نوشتن 322 مگابایت بر ثانیه را دریافت کردیم.

با این حال، این هنوز برای یک SSD کوچک PS4 به اندازه کافی محکم است که خوشبختانه در کنار کنسول شما یا در نزدیکی آن سکوت می کند و خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می دهد.یک SSD عالی PS4.

OWC Envoy Pro Elektron

OWC Envoy Pro Elektron-ssdbazar

OWC Envoy Pro Elektron-ssdbazar

یک SSD کوچک و سریع

دلایل خرید:

  • سرعتهای عالی
  • طراحی عالی
  • USB همه کاره

نقاط ضغف:

  • کمی گران
  • بدون قاب یا محافظ اضافی

OWC در چند وقت اخیر چند هارد سخت مرتب ساخته است و Envoy Pro Elektron نیز از این قاعده مستثنی نیست. این SSD سریع است که اتصال قابل اطمینان از طریق USB-C یا پورت های USB معمولی را برای شما فراهم می کند و زیبایی شیک و ساختاری کوچک و قوی دارد. این به طور خلاصه محصول فوق العاده ای است.

Elektron به طرز شگفت آوری کوچک است – کوچکتر از کف دست شما. که واقعاً باورنکردنی است!با این حال ، از نظر زیبایی شیک به این معنی است که می تواند در کنار یا بالای هر دستگاه بازی، صاف به نظر برسد.ضد آب ، ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر خرد شدن است.محکم است.

نکته مهم این است که دارای سرعت های دلربای SSD  است.با آزمایش بر روی هر دو پورت USB روی رایانه، Elektron به ما سرعت خواندن 469 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن 462 مگابایت بر ثانیه را می دهد.این اعداد قوی هستند، اما از نظر عملی به معنای توانایی انتقال سریع بازی ها و صرفه جویی بین نسل های کنسول و به عنوان مکانی عالی برای اجرای بازی ها از خود هستند.یک بسته کوچک مرتب.

Silicon Power Bolt B75 Pro

Silicon Power Bolt B75 Pro-ssdbazar-بهترین SSD ها برای PS4

Silicon Power Bolt B75 Pro-ssdbazar

یک SSD سبک ، محکم و مرتب PS4

دلایل خرید:

  • طراحی محکم و ضد ضربه
  • سبک و به راحتی قابل حمل است
  • عملکرد درخور مناسب اس اس دی

نقاط ضعف:

  • ندارد!

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اگر کمی بیشتر در بازار SSD PS4 گشت و گذار کنید ، جواهرات “پنهان” را دور از مظنونان معمول خواهید یافت.درایوهایی مانند OWC و Silicon Power کاملاً نشان دهنده آن است. و Bolt B75 Pro هیچ تفاوتی با آن ندارد: این یک درایو کوچک باکیفیت است و جایگزینی با ارزش عالی را از نام کوچکتر، اما به همان اندازه قابل اعتماد ارائه می دهد.به طور خلاصه ، Bolt B75 Pro قابل اعتماد ، قوی ، قیمت رقابتی و با کیفیت است.

یک واحد فوق العاده سبک ، اما فوق العاده قوی است، به این معنی که به راحتی قابل حمل است، اما اگر مستعد حوادث ناگوار باشید یا فقط محافظت بیشتری را بخواهید، می توانید به آن اطمینان زیادی داشته باشید.

بدنه آلومینیومی ضد سرقت آن از نظر نظامی از موارد مهم داخل آن به راحتی مراقبت می کند و بدنه آن قطعاً کیفیت ناهموار مورد نظر را نشان می دهد. به طور کلی این واحد محکم به نظر نمی رسد، اما این ناشی از سبکی آن است – برخی از افراد ممکن است یک واحد سنگین تر را ترجیح دهند.

عملکرد SSD بسیار محکم است، اما هیچ چیز فوق العاده نیست.در نتیجه، اگر دنبال چیزی هستید که ارزش خوبی را ارائه می دهد و می خواهید از یک HDD موجود به SSD ارتقا دهید تا از عملکرد بهتر و سریعتر بدون تعقیب زیاد عدد اطمینان حاصل کنید و چیزی قوی می خواهید، این یک مدعی بزرگ است.

 

Samsung 860 EVO 1TB SSD

 

اس اس دی بازار اس اس دی سامسونگ 1tb evo 860

بهترین SSD داخلی برای PS4

دلایل خرید:

  • سرعتهای درخشان
  • قابل اطمینان
  • کیفیت بالای سامسونگ

با کاهش قیمت SSD به دلیل زمان خوب و بازار پر جنب و جوش کامپیوتر ، درایوهای با کیفیت مانند سامسونگ EVO 870 مقرون به صرفه تر از همیشه هستند. وقتی صحبت از SSD ها می شود، سری EVO مدتهاست که استاندارد طلا محسوب می شود. 870 EVO عملکردی جدی ، همراه با طراحی و قطعات مدرن ارائه می دهد.

ssd ها سرعتی  3 تا 4 برابر سریعتر از هارد دیسک ها دارند.در حالی که عوامل دیگری در زمینه بازی های کنسول وجود دارد، با یک SSD داخلی خالص ، متوجه افزایش عملکرد خواهید شد.علاوه بر این، در واقع یک گزینه ارزان تر از خرید SSD خارجی برای PS4 است.

در حالی که EVO از نظر قیمت متوسط ​​است اما یکی از بهترین درایوهای SATA برای عملکرد است و یکی از بهترین SSD ها برای PS4 است.

Seagate FireCuda 2.5″ 2TB SSHD

Seagate FireCuda 2.5 2TB SSHD-ssdbazar

Seagate FireCuda 2.5 2TB SSHD-ssdbazar

بهترین درایو داخلی همه جانبه که می توانید خریداری کنید

دلایل خرید:

  • سایز مناسب
  • عملکرد اس اس دی گونه

نقاط ضعف:

  • گرانتر از HDD سنتی است

ما به نوعی تقلب می کنیم اما واقعاً با این گزینه عمل نمی کنیم. Seagate Firecuda عملکردی شبیه به SSD ارائه می دهد اما از نظر فنی یک درایو ترکیبی است.این امر در وهله اول قیمت را پایین می آورد ، اما همچنین شما را مجری قوی می کند که عناصر خوبی از هر دو نوع درایو را به مهمانی می آورد.

این درایو 2.5 اینچی است بنابراین به خوبی در کنسول شما قرار می گیرد (فضای ذخیره سازی PS4 Pro خود را دو برابر می کنید و به طور بالقوه اندازه مدل معمولی 500 گیگابایتی را چهار برابر می کنید).

Seagate یک نام بزرگ و شناخته شده در هارد دیسک های رایانه ای است، بنابراین این مدل همیشه قابل اعتماد و کارآمد خواهد بود.

علاوه بر این، Firecuda سرعت خواندن و نوشتن بهتری نسبت به HDD استاندارد ارائه می دهد، به این معنی که عملکرد نزدیک به SSD را با قیمت ارزان تری دریافت می کنید. این یک انتخاب عاقلانه هست.

Seagate 1TB Gaming SSHD ST1000LM014

Seagate 1TB Gaming SSHD ST1000LM014-ssdbazar

Seagate 1TB Gaming SSHD ST1000LM014-ssdbazar

یک SSHD مقرون به صرفه داخلی

دلایل خرید:

  • عملکرد اس اس دی گونه
  • دو برابر ظرفیت ذخیره سازی نسبت به HDD ذخیره شده PS4

نقاط ضعف:

  • سرعت 5400 دور در دقیقه

یکی دیگر از درایوهای هیبریدی، Seagate 1TB Gaming SSHD،با بهبودهای تضمین شده ارائه شده توسط SSD و HDD دوگانه آن است. زمان بارگذاری کوتاهتر، نصب سریعتر و غیره.اما بدون افزایش قیمت.البته نکته احتمالی این است که از آنجا که این SSHD همچنین به چرخش دیسک فیزیکی در 5400 دور در دقیقه متکی است، پیشرفت ها ممکن است به اندازه SSD سنتی چشمگیر نباشند.

با این حال ، با توجه به صرفه جویی در هزینه درایو جدید و افزایش عملکرد که مطمئناً قابل توجه خواهد بود، این یک سازش نیست. صرف نظر از این مورد، این درایو ظرفیت ذخیره سازی شما را افزایش می دهد و در بسیاری موارد عملکرد را افزایش می دهد، که با کمتر از 100 دلار/100 پوند مزایای بسیار خوبی است.

امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید انتخابی بی نقص برای بهترین SSD ها برای PS4 داشته باشد.

منبع: gamesradar

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *