SSD

جدیدترین SSD سامسونگ

PM9A3 ssdbazar samsung اس اس دی

سامسونگ تولید SSD کم مصرف برای مراکز داده را آغاز می کند

سامسونگ الکترونیکس تولید انبوه یک درایو حالت جامد  (SSD) کم مصرف برای مراکز داده را آغاز کرده است.جدیدترین SSD سامسونگ دارای راه حل های امنیتی پیشرفته است.

 

غول فناوری کره جنوبی گفت که   “PM9A3E1.S” اولین محصول مرکز استفاده از SSD در مرکز صنعت بر اساس تراشه های نسل ششم V-NAND است.

 

این برنامه از استانداردهای Open Compute Project (OCP) ، سازمانی که استانداردهای سخت افزاری و نرم افزاری را در مراکز داده تعیین می کند ، پشتیبانی می کند.

 

به گزارش خبرگزاری یونهاپ ، سامسونگ ، پیشروترین تولیدکننده تراشه های حافظه در جهان، گفت که آخرین SSD آن دارای رده بالاتری در صنعت است که به مراکز داده کمک می کند تا هزینه های بهره برداری را کاهش دهند.

 

PM9A3E1.S جدیدترین SSD سامسونگ بر اساس سرعت نوشتن متوالی خود ، از 283 مگابایت در ثانیه (MB / s) در هر وات پشتیبانی می کند ، که طبق گفته سامسونگ، 50 درصد پیشرفت نسبت به PM983aM.2 قبلی دارد.

 

سامسونگ گفت، اگر تمام درایوهای دیسک سخت سال گذشته به سراسر جهان به محصول PM9A3 E1.S 4TB سوئیچ شده باشند ، کل پس انداز انرژی می تواند به 1448 گیگاوات ساعت برسد.

 

جدیدترین SSD SAMSUNG همچنین دارای راه حل های امنیتی پیشرفته از جمله ضد برگشت است که از بارگیری میان افزار با نسخه امنیتی پایین تر و بوت ایمنی که امضای دیجیتال را در هنگام راه اندازی تأیید می کند جلوگیری می کند.

PM9A3E1.S-samsung ssd-ssdbazar.com-جدیدترین SSD سامسونگ

PM9A3E1.S samsung-ssdbazar

یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسخه قبلی آن

در بیانیه افزوده شده،Samsung PM9A3 با نسل ششم V-NAND (لایه 1xx) این شرکت ساخته شده و عملکرد را نسبت به نسل پنجم PM983a (M.2) مبتنی بر V-NAND بهبود می بخشد.

 

این برنامه به ترتیب از سرعت خواندن و نوشتن تصادفی 750K IOPS و 160K IOPS پشتیبانی می کند که 40٪ و 150٪ پیشرفت نسبت به نسخه قبلی خود دارد.

 

PM9A3 همچنین در 9 سطح توان متناسب با طیف متنوعی از فاکتورهای فرم SSD و رابط ها وجود دارد.از 8.25 وات برای فاکتور شکل M.2 تا 35W برای فاکتورهای فرم جدیدتر مانند EDSFF.

 

“جایگزینی تمام درایوهای دیسک سخت سرور (HDD) که در سال 2020 با درایو PM9A3 4TB راه اندازی شده است.باعث صرفه جویی در مصرف انرژی 1،484 گیگاوات ساعت (GWh) می شود که برق کافی برای تأمین انرژی تمام خانوارهای یک شهر بزرگ در طول یک ماه تابستان است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *